Monday, October 26, 2009

Tutina Pasene te tohunga hanga kakahu


Ko te tino kakahu o wenei wa ko te kakahu o Tutina Pasene.  Mai te atamira o wiki o Aotearoa hanga kakahu ko te maioda Maori.  Heoi ano, ko te tino ahuatanga ki ahau, ko te tino tauira kua horahia ki a tatou katoa.

Ko te mea kounga me te irihia o nga kakahu kua piataata mai ki ahau, ratou ko Wiremu Barriball he hoa mai te kura o Papatoetoe kura tuarua me tana tohu "Pai Ake", me toku hoa tawhito a Kiri Nathan, te kai whiwhi toa o 2008.

Te ahuatanga o ana kaka ko te kounga, te irihanga hoki.  Tenei te wharangi mo Tutina Pasene.

Whakahokia ki te kaupapa nui ko te hanga kakahu a Hahau pasene he ahua Hapani.

Ko te ahua pai, nga raina totika, pono, ahua ma, me purotu ki te tane.  Te ahuatanga slick, purotu engari pai mo te marena, tino kaupapa hoki.  He pai ahuatanga o te ao hoki, i poronehia, aotearoa.  Engari he hua o te whakapapa hoki, no Hawaii, Kuki Airani, Irish me te maori hoki.  Na reira, he pai tirotiro hoki ki tenei hanga.

No comments:

Post a Comment