Wednesday, September 2, 2020

Te Kaitiakitanga me mahi ki te Hāpai o ki muri? Te mahi e pupū ake ki raro iho te taupoki! He pahu he tuapapa noa?

 He mea nui tēnei mea te kaitiakitanga.  Heoi anō he aha te take kua puta mai i tēnei kaupapa hei tuapapa ka korowaingia a tātou o te ao hurihuri i tēnei wā.

Ki a tātou ko te manaaki tangata he mea tuatahi o te hakaaro.  Aianei na i roto i tēnei wā, i tēnei wā ao mārama ao hurihuri e rere ana te mate hau urutā corona.

I ngā kaupapa e noho hei tuāpapa ki taku mahi aianei ko tērā te kupu me kīia nei ko te "baseline".  Akene pea he kupu hou anō tēnei mo tēnei mea te "baseline".  Ki au nei ko tēnā ko te tuapapa, engari i roto i tēnei wā mate urutā, he aha rā tērā?  mena koe he matua, he kaiako he kaimahi?  I te mea kei reira te kupu me tiakina mātou i a tātou katoa, manaaki tangata, koia rā te kupu mena i te ao karaitiana i te ao Māori tūturu raini.

  • taukumekume - me ōna pikinga me ngā hekenga
  • ahurutanga - 
  • tino rangatiratanga
  • mauri oranga
  • koha
https://www.google.co.nz/search?q=kaitiakitanga+supervision+theory&tbm=isch&ved=2ahUKEwiJjqHS7MjrAhUTxXMBHe_-Bg4Q2-cCegQIABAA&oq=kaitiakitanga+supervision+theory&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECCMQJzoECAAQQzoCCAA6BQgAELEDOggIABCxAxCDAToHCAAQsQMQQzoGCAAQCBAeOgQIABAYUKzfBlj7kgdgypQHaABwAHgAgAGaAogBvS6SAQYwLjI0LjiYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=HLZOX4mQDpOKz7sP7_2bcA&bih=921&biw=1280#imgrc=vxxXUD2Las6-CM

No comments:

Post a Comment